Alt har en ende, og nå ser jeg snart en her

hekla ol-luer
Nå har jeg sittet her og strikke disse ol-luene i mange dager antallet vet jeg faktisk ikke i skrivende stund, tror det ligger omtrent på 26 ol-luer og det er da noen. Nå holder jeg på med avslutningen på bestillingene jeg har fått. Lista har vært lang og det har vært en god del jobb både med det ene og det andre.

Det har vært manko på garn, det har vært manko på flagg, men jeg har greid det!

Jeg har svart på enorme mengder spørsmål på både mail, og på facebook, tror nok at alle har fått svar. Håper jeg, hvis ikke så ta kontakt.

Jeg har vært fraværende i bloggingen og de rundt meg (stakkars de hihi :-) ), sittet dag og natt for å kunne få dette til. Føler meg egentlig ganske så stolt her jeg nå sitter med avslutningen på denne OL-økta.

Nå ligger det ennå noen luer igjen og jeg skal hekle ca 5-7 luer til så tenker jeg at alle blir fornøyde.

Helt utrolige flotte tilbakemeldinger har jeg også fått, det varmer skikkelig, - må bare få lovt til å takke alle sammen!

Dette har vært GØY!

PS- Den siste lua jeg hekler blir til meg selv!


Ønsker du en slik lue 
Ja da kan jeg selvfølgelig hekle en til deg og, bare ta kontakt så ordner vi det:

strikkemaskes ol-luer

Send bestilling gjennom meldingsboksen på facebook: Klikk her 


 


8 kommentarer:

  1. Godt jobba! Jeg tror faktisk disse luene kommer til å bli brukt ei stund. De fleste kler dem godt, synes jeg.Jeg har bare hekla to.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg, og ha en riktig fin lørdag!

    Her er det grått som vanlig, litt snø i lufta og en perfekt dag for strikking.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja jeg tror nok også at disse luene vil bli brukt ei god stund, som siste lua skal jeg lage en til meg selv også. Jeg synes de fargene i lag er så fine ♥ Jeg kommer sikkert til å lage disse i mange andre farger også etterhvert. liker fasongen på dem.

      Slett
  2. For en produksjon:-) Kjempe flink du har vært:-) Du har sikkert gledet mange med en fin hjemmelaget lue:-) En fin helg til deg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) og godt helg til deg og :-)

      Slett
  3. Skal si du har stått, all ære til deg. De er fine disse luene, har bare heklet en jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja en må jo stå på når folket vil ha :-). Jeg synes også de er superfine jeg :-)

      Slett
  4. Fantastisk!!!
    Jipiiii... jeg har også :-)
    Klem fra Viola.

    SvarSlett
  5. Oh! Og jeg som mente jeg hadde fått gjort unna noen. All ære! :-)
    Takk for koselig kommentar på siden min. Riktig god uke til deg også!
    -Astrid.

    SvarSlett

Drevet av Blogger.