Tova tøfler klare

Lenge siden jeg har strikket slike, i fjord ble det ganske mange av disse tøflene, i ulike farger og med ulik pynt på.

Fikk bestilling på disse tova tøflene på facebook på lørdagskvelden, og måtte vente helt til mandag for å få kjøpt inn garn. Har sittet i dag og nålefiltet hjertene må tøflene. Brukte min egen oppskrift og hun som bestilte bestemte resten, både farger og motiv til pynt.

Tova tøfler

Jeg har selv slike som jeg nå bruker daglig og jeg må ærlig innrømme at det er lureste og det beste jeg noengang har laget. Sitter godt på foten og varmer kjempefint, god både vinter som kalde sommerkvelder.  Nei ULL er ikke TULL!

Det var morsomt å strikke tøfler igjenn, så her kommer det sikkert flere etterhvert. Men først står nå mariusdressen for tur til å bli ferdig. Jeg har stort sett igjenn monteringen på den. ugh...gruer litt. Har ikke montert noe siden jeg strikket setesdalskofte med bånd for mange år siden. Så da ønsker jeg bare meg selv lykke til.

Ønsker alle en riktig flott kveld!

5 kommentarer:

  1. Ja her går det unna med pinnene skjønner jeg :)
    Lykke til med monteringen av marius-dressen!
    Ha en flott morgendag!

    SvarSlett
  2. Disse så gode og varme ut:-) Kjempe fine:-)

    SvarSlett
  3. De så deilige ut, Kjempefint med hjertene :)

    SvarSlett
  4. Fine tøfler! Lykke til med monteringa! Du får det nok til, men det tar litt tid.

    Ha en fin dag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg elsker disse tøflene, og skal lage mine første par nå. Men jeg lurte på om du kunne gi meg et tips i forhold til str? Jeg skal lage et par til datteren min, hun bruker str 27 i sko. Lillebror bruker str 24. Kan du hjelpe meg med ant masker? På forhånd takk :-)

    Hilsen Mylène