Tova damevott - opplegg med strikket picot-kant

Tova damevott - opplegg med strikket picot-kant
Tova votter til dame strikket i Fritidsgarn fra Sandnes på pinner nr. 6- og 5mm. Jeg driver stadig og utprøver og frandrer på oppskriften fra Sandnes Garn på tova votter. Denne gangen da jeg skulle legge opp til et nytt vottepar fant jeg ut at jeg måtte jo prøve ut opplegg med strikket picot-kant som jeg la uten video på her om dagen.

Tova damevott - opplegg med strikket picot-kant

Jeg var litt redd for at kanten skulle bli for tykk og klumpete, jeg tok sjansen og synes dette var en kjempegrei måte både å legge opp på og resutetet på vottene etter de var ferdige.



Mål er tatt flatt på bordet.
Str. Dame
Lengde: 26 cm
Lengde fra tommer og opp 12
Bredde: 11,5 cm
Farge: 2650 Beige/Kamel
Mønster: Her

Skal se om jeg vil ha pynt på disse eller ikke, synes nesten de er fine slik de er. Ha det riktig så bra til neste gang - ønsker alle ei riktig flott uke.:-)

Disse vottene er solgt

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.