Jeg har bursdag snart - da bir det GiveAway til deg

giweaway
Jeg har bursdag i mars og i den forbindelsen tenkte jeg at jeg kan ha en liten giveaway her inne på bloggen.

Denne er nå trukket!

Jeg gir bort:
1 Hespe med 800 meter Lacegarn (Baby-Alpaca og 30% Mulberry Silk) fra Drops
2 nøster Alpaca MIX fra Drops (100% alpakka)
2 nøster Vestlandsgarn (100% ull)

3 premier i rekkefølgen som beskrevet i avsnittet over.

Regler:
  1. Kommentar i dette innlegget gir 1 lodd
  2. Følger, om du er eller legger deg til som følger av min blogg enten her, bloglovin eller på facebook 2 lodd
  3. Linker til dette innlegget i bloggen din, enten med et innlegg eller med bare bildet. Du kan bruke bildet jeg har i dette innlegget 3 lodd :-)


Fristen for å delta er 16 mars 2014 kl. 14.00

Vinnerne trekkes  med random generator.

Skriv en kommentar hvor mange lodd du tar.

ALLE er hjertelig velkommen, du trenger ikke å ha blogg for å ta lodd!
Ps. Ikke glem å legge inn kommentar!


54 kommentarer:

  1. hei. Gratulerer med dagen som kommer :) håper dagen våres blir fin :D mange gaver til deg og en til meg. hehe. likt delt og kommentert :) hilsen cecilie husby

    SvarSlett
  2. Så fine premier, jeg er med og gratulerer med dagen i mars :)
    3 lodd på meg.

    SvarSlett
  3. Tillykke. Jeg smider et lod i puljen.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Dette blir jeg gjerne med på. Følger bloggen din og linker fra bloggen min:-) Ta gjerne turen inn til meg og bli med på min give away også. Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen som kommer! Jeg følger deg på Bloglovin, gjelder det mon tro? I såfall blir det 2 lodd, hvis ikke kun 1 for kommentaren! :) Krysser fingrene. Nydelig lacegarn som jeg ikke har somlet meg til å kjøpt selv enda, men som jeg gjerne skulle prøvd! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda du får nok 2 lodd, tenkte ikke på bloglovin når jeg laget innlegget :-) Så jeg legger det til og...

      Slett
  6. Tar 2 lodd jeg! :) Og krysser fingrene :D

    SvarSlett
  7. Hipp hurra for deg:-)
    2 lodd på meg
    Strikkeklem

    SvarSlett
  8. Flott gave! Jeg tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med, og tar to lodd (liker på fb). Krysser fingrene for at jeg vinner :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  10. Gratulerer med fødselsdagen. tar gjerne et lodd.

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei.
    Gratulerer med fødselsdagsfeiring.
    Vil gjerne bli med 2 lodd på meg for kommentar og følgar.

    MarJE.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med feiring!
    Herlige gevinster!
    Jeg har deg på blogglista mi, jeg har linket til deg på sida mi.
    3 lodd.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen din i mars. Blir med på trekninga med et lodd. Kjempefine premier , så her er det bare å krysse fingrene.
    Hilsen Irene

    SvarSlett
  14. Gratulerer med dagen! Jeg tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  15. Gratulera med dagen på forskudd! :) Veldig fine farger og deilig garn du har valgt ut! :) Tar 2 lodd! :)

    SvarSlett
  16. Visst vill jag vara med och det blir två lotter för mig.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  17. Gratulerer :) Jeg tar gjerne 2 lodd . Fin blogg, hilsen Beth

    SvarSlett
  18. Så fin bursdagsgiveaway! Jeg deltar med 6 lodd:) Håper veldig på at det lacegarnet kommer i min postkasse, for det garnet har jeg hatt lyst til å prøve lenge:)

    SvarSlett
  19. Herlig, deltek gjerne med 1 lodd. :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med snart bursdag :)
    Tar 3 lodd.

    SvarSlett
  21. Spennende med give away! Jeg tar to lodd, legger meg til som følger!

    SvarSlett
  22. Hurra for deg og dagen din i mars :)
    Jeg tar imot 3 lodd om jeg har skjønt det rett? 1 for kommentar og 2 for følger... Jaja,, jeg tar det jeg får av lodd jeg ;)
    Klem!

    SvarSlett
  23. Gratulerer,og tar gjerne 3 lodd :-)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med dagen på forskudd :)
    Åh så flott giveaway! :)
    Her prøver jeg lykken med 2 lodd:)
    Klem fra swimzy

    PS: bli gjerne med på min giveaway på matbloggen min:
    http://swimzys-matblogg.blogspot.no/2014/02/giveaway-blogger-er-4-ar.html

    SvarSlett
  25. Så koselig med Give Away. Klart jeg blir med. Tar 2 lodder av deg i dag.
    Klemz

    SvarSlett
  26. Så fin blogg du har og så fine premier i din Give away! Jeg har lagt meg til som følger og linket til deg på bloggen min. Er litt usikker på om det blir 3 lodd totalt eller 1+2+3=6 lodd? Gratulerer med dagen i mars!

    SvarSlett
  27. Tar to lodd jeg, alltid kjekt å teste ut nytt garn! Fin blogg, legger meg til som følger!

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med dagen som kommer!

    Jeg prøver meg med 3 lodd :-)

    Stine

    SvarSlett
  29. Det var fint garn,jeg vil gjerne vare med ,tar ett lodd.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com.

    SvarSlett
  30. Gratulerer med den kommende bursdagen.Jeg deltar med ett lodd.Flott garn,ha en fin dag,hilsen Vigdis.
    viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Gratulerar på kommande födelsedag! Ja deltar i utlottningen med tre lotter!

    Ha en skön och avkopplande helg. Kram från Tina

    SvarSlett
  32. Grattis på din födelsedag! Jag vill gärna vara med och pröva lyckan med tre lotter. De ger bort så fina saker.

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye på forskudd!
    Kjempefin giveaway du har gående, må delta med 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  34. Heisann

    Kom til bloggen din via en annen blogg og det er förste gangen jeg besöker deg. Syntes det så flott ut å kunne vinne garn. Har ikke blogg selv men det blir vel 1 lodd på meg i alle fall. - Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Legger du ved epost så jeg kan kotakte deg om du vinner...:-)

      Slett
  35. Hei!
    Klart jeg vil være med på GiveAwayen din. Jeg har bare forsømt meg litt, men nå kom jeg over den igjen. Jeg tar 3 lodd og håper vinnerlykka fortsetter.

    God helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  36. Gratulerer! Jeg trekker 2 lodd:D

    SvarSlett
  37. Gratulerer med dagen som kommer :) Jeg er med, tar to lodd.
    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  38. Gratulerer med dagen!
    Jeg er med og tar ett lodd! Hilsen Torill

    SvarSlett
  39. Gratulere med dagen ������ jeg tar 2 lodd��

    SvarSlett
  40. Gratulerer, vil gjerne vere med og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  41. Gratulerer, då tar eg tre lodd.

    SvarSlett
  42. Gratulerer så mye med dagen som kommer ;) Æ vil gjerne delta og satser på 3 lodd ;)
    Min blogg er: http://grete-sophie.blogspot.no/

    SvarSlett
  43. Her kommer en stor Bursdagsklæm med vinden. jeg har kommentert, følger bloggen din og linket dette videre på min blogg. Så da skulle det vel bli 6 lodd :)

    SvarSlett
  44. Gratulerer med dagen din :)) To lodd på meg. God helg!

    SvarSlett
  45. Så masse fint garn du gir bort! Tar gjerne et lodd jeg også. :)

    SvarSlett
  46. Gratulerer med dagen :-)
    Morro med konkurranser. Jeg har ikke blogg- men jeg følger deg på FB. Da blir vel kanskje 3 lodd på meg? :-)
    Hilsen Ann-Elin

    SvarSlett
  47. Ååå, krysser fingrene for at jeg vinner det fantastiske garnet! To lodd - for følging og kommentar :-D

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med dagen din i mars! Så herlig garn og mye flott inspirasjon ;) Tre lodd på meg ;)

    SvarSlett
  49. Gratulerer med dagen :) 3 lodd ;)

    SvarSlett
  50. 2 lodd på strikkeglade meg, kommentar og liker!

    SvarSlett
  51. therese østbergmars 16, 2014

    2 lodd på meg. Gratulerer med dagen :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.