Hvordan lage Ol-merker til OL-lua!

Hvordan lage Ol-merker
Mange lurer på disse ol-merkene som vi har på heklaluene. Her får du en forklaring på hvordan du kan lage dine egne merker til å sette på luene dine. :-) Må bare si det med det samme, at dette har jeg ikke prøvd på ennå selv, men skal komme tilbake til resultatet og erfaringer på f.esk holdbarheten. Men jeg synes det er verdt et forsøk å prøve seg på.

Hvordan lage Ol-merker til OL-lua!
1. Kjøp inn T-shirt film eller T-Shirt transfer.
2. Rediger din logo i fotoprogram på din pc.
3. Skriv ut, og klipp til bildenen.
4. Strykes på stoffbiter som du senere kan sy på plagg, bruk ikke strykebrett det må være hardt underlag.

Genialt spør du meg! Eller var det det,? du kan lese om hvordan dette gikk etter vask her

Hvordan lage Ol-merker


Hvordan lage Ol-merker til OL-lua!

Over ser du noen av lappene ferdig srøket på stoffbiter som kan ordnes og syes på Ol-Luene

Dette er også fint å bruke til f.esk andre motiv.

Nå skal jeg hekle en lue til :-)



4 kommentarer:

  1. Jeg trodde OL-logoen var en beskytta merkevare? Er det lov å kopiere den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har nettopp sendt de brev om dette :-) Hvis ikke så får jeg bruke flagg.

      Slett
  2. Kjempefine: ) Men jeg leste også nettopp om at OL-logoen er patenbeskyttet. Så da er den vel ikke for fri bruk ? hilsen Mia

    SvarSlett
    Svar
    1. Har nettopp sendt de brev om dette :-) Hvis ikke så får jeg bruke flagg.

      Slett

Drevet av Blogger.