Hekla lue i mørkeblått - mens jeg venter

Hekla lue i mørkeblått
Har en liten ufrivillig pause i ol-lueheklinga - ble fri for garn igjenn...Da ble denne plutelig ferdig. En enkel mørkeblå heklalue i babymerino str voksen.

I helgen har jeg forøvrig fått ferdig 6 nye ol-luer som bare ligger der og venter på sine flagg. De har allerede fått nye eiere og skal sendes rundt omkring i landet fra nor til sør. Det er også et par tova votter som også snart skal sendes, regner med at alle pakkene går i morgen.

Så er det bare å krysse fingrene for at jeg får tak i garn i morgen, så jeg får gjort ferdig flere bestillinger - jeg synes dette er kjempegøy.

Ønsker du å bestille ol-lue kan du gjøre det ved å gå til min facebookside og sende meg en melding derifra.

Velkommen til nye følgere og tusen takk for flotte kommentarer og meldinger både her og på facebooksiden. Da håper jeg at alle får en fin ukestart i morgen og kan nyte en herlig søndagskveld.

Hekla luer

Litt av pakkingen i kveld der ligger det en ol-lue som skal til Oslo, og 2 par tova votter som skal til Vardø og et par til Bodø. :-) De andre luene må få flagg på forhåpentligvis i morgen.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine luer:-) og for en produksjon:-) Jeg sitter og ønsker at døgnet hadde hatt litt flere strikketimer:-) men sånn er det vel for alle:-) Håpe du får tak i mere garn i morgen:-) Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for ros :-) Ja har brukt alle timene i helga + noen ekstra timer om natta for å få dette til, moro dette da :-) Og godt at folket er fornøyed..

      Slett

Drevet av Blogger.