Grønne tovede votter med ugler

Disse nålefiltet jeg i natt, det var de grønne jeg hadde som tutorialbilder på tove-innlegget jeg la ut i går.

Tova votter med uglemotiv

Jeg nålefiltet vottene med uglemotiv og vips så fikk de mer liv.

Grønne tovede votter med ugler

Nålefilting er morsomt og så gir så uendelige muligheter til valg av motiv. Det fine er at en trenger ikke all verdens redskaper for å få  dette til.

Mål er tatt flatt på bordet.
Str. Dame
Lengde: 27 cm
Lengde fra tommel og opp 13
Bredde: 11 cm
Farge: Grønn

Vottene selges

Velkommen til nye følgere og da håper jeg alle har hatt og får en fortsatt fin dag videre.

6 kommentarer:

  1. Hei, de var virkelig kjempe søte. Så flink du er :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med filting på vottene. Det har jeg ikke prøvd meg på. Jeg likte også utrolig godt de gul selbuvottene! Stilig med gult og perfekt på påskefjellet!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med ugler på vottene! Litt pynt gjør seg alltid!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Så fine de grønne vottene ble. Og ugler er så fine ;-)

    SvarSlett
  5. Så fine med ugler på!!! Og en kjempegod idé!!

    SvarSlett
  6. De uglene var kjempefine, pynta opp fint på vottene :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.