Den store flagg jakta!

Det har gått i ol-luer i det siste og de skal ha flagg på seg de fleste selvfølgelig. Butikkene og produsentene har vært skrapet for flagg. Noe som kanskje har vært til stor ergrelse for mange, deriblandt meg. Har ventet og ventet på nye flagg nå helt siden lørdag, og i dag fikk jeg tak i nye flagg, men dog i en litt strørre versjon enn de yndige små jeg hadde på disse luene.

Dette får gå nå og da blir alternativet for de som kjøper luer, at enten med eller uten flagg.

Hekla lue med flagg



Hekla lue med flagg

Flaggstørrelser er:
Minste 3 x 2,5 cm
Stort: 4,5 x6 cm

Ønsker du bestille slik lue kan jeg kontaktes på facebook, send en personlig melding som du finner øverst i menyen der.

Jeg jakter videre på flagg som er av den minste str. på nederste bildet.

For øvrig gikk det ut noen pakker herifra i morrest med 6 luer som er på tur til nye eiere :-)

pakket og klart





4 kommentarer:

  1. For en produksjon du har:-) Kjempe fine:-) godt du har fått tak i flagg, det gjør seg på lua:-)

    SvarSlett
  2. For en produksjon du har:-) Kjempe fine:-) godt du har fått tak i flagg, det gjør seg på lua:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, ja nesten som jeg må ansette folk her :-) Jeg synes bare det er moro dette her jeg. :-)

      Slett
  3. wow, jeg ser den lua er så etterspurt t.o.m. i Stavanger Aftenblad var det ei som ville ha noen til å hekle den… lykke til med salget!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.