3 måter en kan legge opp på i strikking.

Hvordan  legge opp i strikking.
Her kommer mine første egne strikkevideoer som jeg har laget. Jeg skal vise hvordan man kan legge opp på i strikking, jeg viser her tre måter å gjøre dette på.

Den første filmen viser den måte kanskje de fleste er vant med og kan. Den andre filmen viser to måter å legge opp på. Disse måtene er supre når du er i tvil om hvor mye garn du skal beregne på den ene garnenden ved opplegg til strikking.


Video nr. 1. Viser den vanligste måten å legge opp på





Video nr. 2 . Viser de to andre måtene å legge opp på




Håper dette var greit nok.

3 kommentarer:

  1. Kjempefin veiledning

    SvarSlett
  2. Takk for fin video, ser jo at eg har lagt opp på min feile stramme måte i mange år! Fra no av blir det bare å strikke de på :)

    SvarSlett
  3. Supert at jeg klarte å google meg frem til denne. Satt akkurat med for liten tråd igjen (på oppleggmåte 1), og prøvde å google meg frem til en juksemåte så jeg slipper å rekke opp igjen. Jeg fortsetter på måte nr 3, og det ser ut til å gå fint :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.