Tova barnevotter i knallorange

Da jeg ikke har sett solen på noen dager nå så får en lage solfarger selv. Det har jeg gjort med disse to par vottene som er strikket og tovet i Fritidsgarn fra Sandnesgarn. Vottene er i størrelsen for de aller minste 1-3 år og har knallfarger i orange begge to. Det ene paret er strikket med naturhvitt garn og da synes jeg faktisk orangefargen kom best fram. Fine votter for barna, de blir iallefall synlige og er ikke så lette å rote bort :-)

tova barnevotter

tova barnevotter

tova barnevotter

tova barnevotter

tova barnevotter

Vottene vil bli lagt ut i min butikk

3 kommentarer:

  1. Kjempefine votter igjen, likte disse veldig godt også jeg :)
    Ha en flott lørdag.

    SvarSlett
  2. Såååå herlige votter!! Elsker knallfarger, blir glad av det.. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Bra du lager solfarver selv når du ikke har sett sola ;) (Hihi - Bra du ikke bor i Finnmark - for vi har et par-tre måneder hvor sola ikke er å se)

    Masse klemma, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.