Strikkegrupper på facebook - er du med?

tovet ugle
Å være i en gruppe på facebook som tar for seg av den største interessen iallefall jeg har, ( ja sikkert  du også ) er enormt inspirerende og lærerikt.
Jeg blir helt matt av beundring over hvor mange kreative og flinke strikkere som vi har her i landet - den ene etter den andre viser fram flotte resutater av strikkingen sin i bilder. Ikke nok med det trenger en hjelp til noe angående strikkerier - Ja da er det jo bare å spørre på veggen så hagler det inn med gode svar far både den ene og den andre kanten av landet.

Her er linken til to av disse som jeg er med i og mange flere finnes vel også.


Yess til slike gode grupper på facebook.




2 kommentarer:

  1. Ja der finner jeg også mye inspirasjon.. Er med i mange sider på FB, deriblant de to du har nevnt. :-)
    Ønsker deg en flott fredag og helg.

    SvarSlett
  2. Strikkesida har blitt så stor nå at det er blitt mye krangling. Også synes jeg det dr mye av det samme. Synes bloggene er vel så intressante:-) Ha en fin helg :-)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.