Spenstige tova votter

Et par spenstige votter i naturhvit og knallorange. Hjertene er nålefiltet på etter toving :-)

tova votter med nålefiltet hjerte


Str. Dame
Hel lengde: 27 cm
Lengde fra tommel til tupp: 12 cm
Bredde: 10,5 cm

Farge: Naturhvit og Orange
Garn: Fritidsgarn fra Sandnes garn (100% Ull og norsk kvalitet)

På pinnene sitter jeg nå her med et par nye kattevotter i litt annet fargevalg enn de jeg lagde sist. Har også nesten fått færdige ei bestilling på 2 tova barnevotter - de ligger nå til tørk og venter på å bli nålefiltet i løpet av morgendagen når de blir tørre.

Jeg må vel bare innrømme at jeg strikker og strikker :-) og nå skal jeg tilbake til strikkingen og til jentene i de ulike facebookgruppene om strikking helt herlige å få med seg alt det flotte som blir lagt ut der.

Ha en strikkende fin kveld.

Vottene selges

2 kommentarer:

  1. Rålekre tovede votter! Gjorde seg med orange detaljer. Mye fint du har strikket, skal titte litt mer her jeg nå. Gleder meg til å se de nye kattevottene dine også. Ha en fin, fin strikkekveld :-)

    SvarSlett
  2. Åh - disse var lekre!!!!

    Klem igjen, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.