Selbuvotter Hvite og Gule

Strikking - Selbuvotter
Disse selbuvottene ble ferdig for et par dager siden, og har ligget til tørk og er nå nydampet og klare for nye hender. Hvorfor skal alt være så tradisjonelt når det gjelder selbu, herigården synes jeg det er litt stas med farger som lyser opp en vinterdag så derfor ble disse gule og hvite. :-)

Selbuvotter

Mål: Målene er tatt flatt på bordet.
Hel lengde 30 cm
Fra tommel til tupp 15 cm
Bredde 11 cm
Garn: Østlandsgarn
Mønster Sandnes garn kit nr. 11

Strikking - Selbuvotter



10 kommentarer:

  1. Kjempefine! Gult er kult! ;)

    SvarSlett
  2. så mye fint du lager :-) Hilsen Torhild

    SvarSlett
  3. Så mange flotte votter du strikker om dagen. Hatten av for deg:)¨
    Synes de var tøffe i gult jeg.

    SvarSlett
  4. Syns de ble flotte i gult!
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  5. Spenstig fargevalg og de ble kjempe tøffe:-) jeg har strikket et par i orange og grønn:-)
    Lene

    SvarSlett
  6. Stilig farvevalg :) Får nesten påskestemning her jeg sitter :) :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  7. Gult er kult;) Disse skal jeg huske på, har liggende noe gult garn :)

    SvarSlett
  8. Gult er kult!
    Jeg forelsket meg i disse, med det samme jeg så de.
    Jeg ble så forelsket at jeg måtte lage ett innlegg i bloggen
    http://dagliginspirasjon.blogspot.no/2015/04/43-gult-selbuvotter.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Annettek, ja gult er jo kult.

      Slett

Drevet av Blogger.