Lage et heklet LED-Lys

I går måtte jeg sannelig ha meg en strikkepause og strikket faktisk ikke en eneste maske, men jeg kunne ikke dy meg helt fra strikkerelaterte sysler. Fant meg et flott mønster på noen nye votter som jeg skal strikke etterhvert, mønstret er på engels og det er ikke min beste side, men jeg får det vel til skal du se... Videre la jeg ut noe i går morges som er helt nytt for meg på facebooksiden min, og folk har vært svært interessert i dette. For deg som ikke følger med på facebook så var det dette som kommer under her..

Å lage stemningsfulle lys med hekling eller for den saks skyld strikking er ganske enkelt.

Du trenger en led-kabel slik mange bruker ute, litt tykk hekletrår som du hekler rundt kablen i en sirkel.

Lage et heklet LED-Lys

Dette kan brukes til både pynt inne og ute synes jeg, det behøver selvsagt ikke være i hvitt. Andre farger skaper andre stremninger og blir sikkert like bra. Jeg har ikke laget dette selv, ennå, men ideen
fant jeg her. :-)

Ha en fin dag!





1 kommentar:

  1. Dette var virkelig en kreativ ide! Legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.