hmmm Kan dette bli ei oppskrift på kattevotter, mon tro...?

Å lage oppskrifter tar litt tid og er ikke så veldig kjekt når en bare har xel til hjelpemiddel. Jeg har forsøkt på å få til et par votter her med mønster av katter på og tilnærmet likt slik man strikker selbuvotter både inni, og øking til tommelkilen.

Men valget mitt av både garn og fargesammensetning feilet vist helt her, mønstret kommer ikke ordentlig fam, og tror nok også at det er for tykt garn i forhold til størrelsen på kattene.

Laget også en Latvisk flette i starten, men kanskje litt dumt å ha den over riller.

Mønstervotter

Mønstervotter

Mønstervotter

Dette må jeg jobbe litt videre med ser jeg, kanskje det vil bli oppskrift en eller annen gang.




1 kommentar:

  1. Med kontrastfarver tror jeg dette vil bli noen rålekre votter etterhvert. Gleder meg til å se ditt ferdige vottemønster-resultat :) :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.