Diverse fine tova votter som ikke har fått kommet med i bloggen.

Mens jeg sitter her og blar litt i min egen blogg med litt opprydning osv. ser jeg at disse vottene ikke har kommet med i samlingen min her.

tova votter


Dette er tova votter for barn i 8-12 års alderen. Strikka i Fritidsgarnet fra Sandnes.

Et annet par tror jeg heller ikke at jeg har fått vist fram og det er de du finner nedenfor her men til litt mindre barn.

Strikka og tova votter


Det fine med disse brettavottene er at du kan brette opp kanten for å få en lengre vott.

tova votter med lilla kant


Votene kan kjøpes i min butikk

Mine kjøpe-oppskrifter på votter og diverse finner du her

3 kommentarer:

  1. Tovavotter er min favoritt i kulda, og disse varmer nok godt på små barnehender!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ååå, disse var søte, herlige farger! Og gode og varme :)
    Godt nytt år til deg.

    SvarSlett
  3. Herlige votter! Tenåringsjenta mi bruker alltid et par selbuvotter innerst og et par tova votter utenpå gjennom vinteren - enten ho skal i slalåmbakken, på fjellet eller bare skal gå til skolen :)

    Fritidsgarn er et av mine favorittgarn når det gjelder toving :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.