Tova votter igjenn :-)

Tova barnevotter med nålefiltet herte
Da har det blitt nok et par tova votter til barn. Fordi vi nå er midt inne i adventstiden passer det jo godt med noen lillanyanser og hjerter.

Strikket i Sandnes Fritidsgarn
Farger: Rosa nr.5024 og  Lilla nr.  5229
Pinne nr. 6
Størrelse: 1-3 år
Oppskrift: Egen

Tova votter detaljbilde

Sist jeg var å handlet garn til toving fikk jeg greie på at de farge nr. 5024 skal utgå og det synes jeg er leit, for denne rosa/lillaaktige fargen synes jeg er både vakker og frisk. Det er den lyseste fargen du kan se på bildene.


Mine kjøpe-oppskrifter på votter og diverse finner du her

3 kommentarer:

  1. Nydelige votter:-) Jeg må komme over tommel - skrekken min, så jeg kan strikke votter;-)

    SvarSlett
  2. Ååå, så skjønne, ble helt forelska jeg :)
    Du lager så mange fine vottepar!

    SvarSlett
  3. Trine Sølvbergjanuar 12, 2014

    Heisann! :)
    Jeg skal ha et håndarbeidsprosjekt på skolen også fikk jeg øye på disse vottene. Det jeg lurer på er om jeg kan få oppskriften til de hvis du har den ? :)
    Hvis du har, kunne du sendt den til meg på Mail: trine.solvberg@hotmail.com
    Hadde vært veldig fint. Takk på forhånd :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.