Tova votter i grønt

Nytovede grønne votter
Tova votter i grønt

Tova votter i grønt

Tova votter i grønt

Tova votter i grønt

Strikket i Fritidsgarn fra Sandnes garn på pinner nr. 6 med litt innsving rundt håndleddet. Helt herlige å ha på hånden.

Str. Dame
Bredde 12 cm
Hel lengde: 26 cm
Fra tommel til tupp: 12-13 cm
Vottene er solgt

Og endelig har jeg begynt å forstå meg på fotoapparatet og innstillingene på fargene. Så denne gangen ble fargene omtrent helt korrekte Kanskje litt skarp grønnfarge i forhold til det virkelige :-)

Det der med farger er virkelig en kunst å få til i forhold til hva en ser, og når en ser på bildene senere og på dataskjermen.

Bloggen har også fått nytt utseende her, ja alt må jo pyntes før jula kommer.

Håper nå at alle sammen er i god rute når det gjelder strikkerier som skal leveres før julaften. Vil også få ønske flere nye følgere velkommen og takk til alle sammen som følger min blogg og facebookside. Jeg er svært takknemlig for at dere er der, og synes dere er flinke og kreative mennesker alle i hop.


Mine kjøpe-oppskrifter på votter og diverse finner du her
Ønsker alle en rikti god jul herifra.



Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.