Sokker i blånyanser og hvitt.

Der fikk jeg strikket opp det siste garnet av pakken jeg handlet for å strikke havsokkene. For dere som ikke vet det er disse sokkene en serie av regnbuesokkene som finnes i ulike fargenyanser.

Strikka havsokker


Strikket i Embla Hifa 100% ull
Sitter veldig godt på foten. Tykke, dekorative, varme og gode sokker for vinteren.

Hælene er stikket med sognefelling noe som er nytt for meg, de forrige jeg strikket etter dette mønstret brukte jeg den gode gamle fellemetodne for hæler som jeg lærte av min mor for maaange år siden.

Det virker som hælene blir litt tykkere og virker mer stødige spør du meg. Ser neste ut som jeg har strikket rett og vrang på helene.

Sokker i blånyanser og hvitt.

 Kom vel kanskje litt dårlig fram på bildet her hva jeg mener. :-)





1 kommentar:

  1. Kjempefine sokker! Likte både fargene og mønsteret. Slike ønsker jeg meg.

    God juleinnspurt ønskes av Ingunn. Håper vi rekker å strikke litt mellom slagene.

    SvarSlett

Drevet av Blogger.