Så ble det lilla og blått og plutselig var det tre votter!

Vel kan vel kanskje si at jeg har hatt litt selbudilla de siste dagene. Etter at jeg strikket de røde selbuvottene som ble litt i minste laget har jeg nå strikket et par stykker til, et i lilla og hvitt og siste par ut ble hvitt og himmelblå.

Strikka selbuvotter


På disse vottnene har jeg brukt et tykkere garn enn P2 som jeg brukte på de første i rødt. Prøvde meg på østlandsgarnet og det virker som om strørrelsen blir akkuat passe med dette garnet.

Synes dette mønstret var enkelt å strikke og derfor valgte jeg å strikke alle i samme mønster. Mønstret fant jeg for en stund siden på www.uelegant.net men den linken fungerer ikke lengre og er glad jeg fikk lagret pdf-filen. (men kanskje det ligger flere steder for alt jeg vet).

På pinnene sitter jeg med en liten ufo av ei hue som jeg hadde strikket vrangborden på og har nå begynt på fortsettelsen på den.

Da får alle ha ei riktig flott nyttårshelg hvis en ikke blogges!

Votter selges i min butikk



1 kommentar:

  1. Selbuvotter slår aldri feil, og dine er jo riktig lekre :)
    Artig med farger!

    Ha en flott nyttårshelg du også - Klem!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.