Nålefilting og motiv

Innimellom strikkingen får jeg ideer om både nye strikkerier, mønstre og farger som kan passe sammen osv. I dag kom jeg på en ide til tovede votter for karer. Jeg har tidligere strikket min samboer et par grønne votter (ensfaget) og som jeg har tovet tidligere, så kunne jeg vel prøve meg på disse.

Og så jeg gjorde...

Ideen til tova votter for menn kan være å lage nålefiling av logoer fra bilen han kjører..

Tova votter med nålefiltet motiv

Disse er jo bare et utkast til en ide og ble laget på et par timer, litt skjeve bokstaver osv...men jeg tror nok at dette kan være en ide til motiv på tovede votter for menn.

Hva synes dere?


1 kommentar:

  1. Dette må da slå an! Kjenner mange menn som liker tova-votter, men det er ikke noen suksess her i huset.

    Fortsatt fin førjul!

    Klem

    SvarSlett

Drevet av Blogger.