Isblå tova votter og ferdig pyntet lue

Nye votter ferdige, disser er også strikket i Fritidsgarnet fra Sandnes.

Tova votter damevotter

Her har jeg også strikket inn en liten bord med effektgarn Stella Paljett med paljetter i, men det kommer nok ikke så godt fram på bildet som det er i virkeligheten.

Prøvde også å få bilder av dem ute i dag.

tova votter

Ser på bildene igjen at det er ikke riktige frager, det ene blir gulaktig og det som er tatt ute blir blåaktig :-) Men men det får være. Fargen er iallefall nr.5904



Så har jeg pyntet litt på lua som jeg blogget om her tidligere.

Den har jeg sydd en liten pyntesøm rundt kanten på med Alpaca Silk i en lyseblå farge. Lua er strikket i Adore alpakka og er myk og god.



strikka lue med øreklaffer

Her ble det jaggu mye blått og hvitt gitt.

Mine kjøpe-oppskrifter på votter og diverse finner du her 


2 kommentarer:

  1. Det er ikke lett å få riktige farger på bildene, og ofte synes jeg fargene forandrer seg når de blir lagt ut på nettet også. Vottene er fine og sikkert gode og varme slik tova votter gjerne er:)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.