Godt Nytt år!

Ja da har vi atter tilbakelagt atter et år med strikking, og mye kreativit sammen her i bloggverden. Jeg synes det er så flott at det er så mange som har hengt seg på denne strikketrenden som året 2013 har gitt oss, og håper at dette vil fortsette i 2014 på samme måte.

Godt Nytt år

Den ene etter den andre strikkesidene har dukket opp på bloggene og på facebook, noen har vært der en godt stund, mens andre er nye, mange herlige sider til min store beundring og inspirasjon. Det er så mye både vakkert å se og ikke minst lærerikt blandt alle sammen. Jeg vil også få benyttet sjansen til å takke alle som følger meg her i bloggen og på min facebookside - er svært takknemling for det.

Jeg ønsker alle sammen et riktig 
Godt Nyttår.


2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også! Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så lekre Selbuvotter du har strikket!!

    Riktig godt nyttår til deg også <3

    (I'm back in bloggeverden - IGJEN!!)

    Varme nyttårsklemma, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.