Gode varme tovede votter for den som liker lys lilla/rosa

Dette ble noen deilige votter og et must have for de som elsker rosa og lys lilla. Nå ligger de her ferdig strikket, tovet, strukket og formet. Tror nesten jeg har fått meg nytt yndlingsgarn for toving av votter som er Fritidsgarnet fra Sandnes garn. Det er bare helt fortreffelig for toving av votter. Vottene blir tykke, lette og myke :-)

Tova votter i fritidsgarn fra sandnes garn


Str. Dame
Hel lengde: 26 cm
Lengde fra tommel til tupp: 11,5 cm
Bredde: 11 cm

Farge: Rosa og hvit
Garn: Fritidsgarn fra Sandnes garn (100% Ull og norsk kvalitet)
Dekor: Glassperler og innstrikket hvitt garn med strass.

Tova votter i fritidsgarn fra sandnes garn detaljbilde av perlene


Som dere kan se på bildet under så er det ganske stort avvik fra det bildet som jeg måtte ta inne her i ettermiddag. Ser også at den hvite kanten nederst har preg av rosa men i virkeligheten er den helt hvit. Men - men jeg får vel øve meg litt mere med fotoapparatet.

Fritidsgarn nr. 5024 fra sandes garn

I dag kom også snøen hit til oss i Tønsberg, og det var ikke for tidlig synes da jeg. Nå er det så mye lysere og finere ute om kvelden -  julestemningen er og på veg når jeg får snø.

Mine kjøpe-oppskrifter på votter og diverse finner du her



3 kommentarer:

  1. Du strikker så mange fine votter! Disse var nydelige :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig og varme er din fine votter... fin fin var knapper.
    Vi hadde helgen storfine hvit prakt men regn var kommet kveld.
    Ha koselige adventuke. Hilsen kommer fra Viola til deg.

    SvarSlett

Drevet av Blogger.