Brune lune striper

Det har blitt en tova vott til her i gården - en hvit en sådan med brune striper, strikket i mitt favorittgarn for tiden fritidsgarnet til sandnes garn.

Tova votter med striper
På disse vottene prøvde jeg ut med et innslag av vrangbord midt i håndleddet. Jeg hadde håpet på litt innsving akkurat der, men det gikk ikke burde kanskje ha felt inn noen masker der eller brukt mindre pinner.

Vottene ble iallefall helt nydelige som vanlig i dette garnet. :-)
Stripete votter er solgt


Et par andre votter
Har også strikket et par helt brune men de ble ikke slik jeg ville, her hadde jeg samme brunfarge men det var fra ulike parti så dermed endte de med en fargeforskjell.

Tova votter

Fargeforskjellen kom ikke riktig fram på bildet men en ser det veldig godt i virkeligheten. Så heretter må jeg huske på å sjekke ut partinr. Synes det var ergelig men men - og er bare glad det ikke var større plagg.


Mine kjøpe-oppskrifter på votter og diverse finner du her


2 kommentarer:

  1. Flotte votter, og skikkelig ergerlig med fargeforskjell.. Brent meg på det noen ganger jeg også, så er nøye med å sjekke partinr.
    (min kjære sa du kunne sette ditt fotoapp på auto, så fikk kameraet gjøre jobben ;) - litt av et tips - haha... Håper du har funnet ut av det? )

    Kos deg de siste adventsdagene - klem fra Ann Elisabeth!

    SvarSlett
  2. Gode votter igjen! Tova-votter er min absolutte favoritt. Kjappe å strikke, spennende å tove og gode i bruk.

    Ha en fin innspurt!

    Klem

    SvarSlett

Drevet av Blogger.