Litt fler av de tova vottene her :-)

Ja ja jeg har hatt en hel uke med vottedilla nå og strikket og tovet - skal vi se det blir14 par votter! Alle på bildet og to er sendt til nye eiere.

Tova barnevotter
Har fått sydd på merkelapper på de første og mangler ennå å få satt på de 7 siste.
Som du ser på bildet er det noen som jeg har mønster på 2 av dem er nålefiltet motiver på.

Er i gang med ei lue nå forsøker på den gode gammeldagse rullelua som nå kalles for FWSS (Fall Winter Spring Summer). Men den kommer vel i et av de neste innleggene her.




3 kommentarer:

  1. For en herlig bukett med fine tova-votter! Her blir det mange varme hender i vinter. Tova-vottene er absolutt de beste, synes jeg. Godt jobba!

    God mandagskveld! Rullelue på ermepinnen her også, den siste i denne omgang, tror jeg.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅåååååååååå så fine votter - nei det derre MÅ jeg bare prøve på altså :) Hærlige farger du har brukt åsså :)

    SvarSlett
  3. Jøss så mange flotte fargeglade tovavotter:)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.