3 tova votter i 3 ulike størrelser

Strikker og strikker og tover etter hvert. Her har jeg laget til 3 ulike tovede votter i 3 ulike størrelser.

Tova barnevotter


1-3 år = Lengde: 13 cm med brettekant brettet. Bredde: 7 cm
4-8 år = Lengde: 17 cm med brettekant brettet Bredde: 9 cm
9-12år = Lengde: 19cm med brettekant brettet. Bredde: 10cm

Jeg fikk sendt avgårde to slike votter i dag et par røde og et par knall rosa :-)

tova votter

tova votter

Ellers har jeg strikket de minste størrelsene i flere farger.
tova votter


Skulle du ønske å bestille disse kan du gå til min butikk der finner du de som er ferdige for salg, eller du kan sende meg en mail/ kommentar her, med ønkse om farge og størrelser.




2 kommentarer:

  1. Endelig er jeg på plass i bloggeverden igjen ;)

    Så flotte og fargeglade tovavotter :) Disse blir gode å ha på for små barnehender i vinter.

    Ønsker deg en glitrende søndagskveld videre

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.