Jeg er overveldet og blir så glad

strikking
Nå har jeg vel sluntret unna nok!

Kan ikke annet enn å komme tilbake hit igjen, med mange nye følgere - Velkommen!, Det gleder meg og det setter jeg pris på. Har hatt en periode med no blogging. Det er de der sokkene som jeg skal strikke på looooop, de er litt irriterende og jeg tor nok ikk at jeg kommer til å ta fatt på noe slikt igjenn. Ja kanskje, når det er færre farger da går det. Jeg hadde nesten gitt opp hele strikke prosjektet, men tenkte fanden (unnskyld for uttrykket) ikke, det er bare en ting jeg vil bli ferdig med nå og det er de rosa og hvite sokkene som jeg startet med i juni "trur eg?"

Nå er de i allefall på veg til å fullføres og da endelig kommer jeg vel også ut av denne evige slutt å strikke loopen og. Håper jeg! For nå vil jeg nå vil jeg starte nye spennende prosjekter, dvalen er slutt og nytt vil komme herifra.

Men ikke tro at jeg ikke følger med på hva dere gjør, det har jeg nemlig blitt helt ekspert til i løpet av sommeren og denne høsten, dere inspirerer og lager så mye flott! Dere er bare helt fantastiske! Dette er en stor grunn for at jeg vil bare fortsette jeg også:-) Takk!!! ♥

Takker en gang til for at det er så mange som følger meg både på fb og her i bloggen :-) veldig glad for det!

Ps. stjal bildet på nettet vet ikke hvorfra.... hihi...er iallefall glad å komme tilbake hit.....:-))



Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.