Damevariant av Denwersokker

Endelig ferdige min litte variasjon av Denwer Damestrømper


Damevariant av Denwersokker
Dette ble resultatet av de strømpene jeg har drevet en god stund med nå og strikket på en rundpinne :-) Jaggu greide jeg ikke få de ferdige og før snøen kom :-) Det hadde ikke jeg trodd.

Noen andre der som har strikket med det som kalles Magic Loop et eller annet.. man strikker begge plaggene samtidig på en rundpinne?

Jeg synes det var litt forvirrende når jeg holdt på med skaftet og mønstrene, fordi det ble for mange farger og nøster å holde styr på, men med litt tolmodighet og litt strikkepauser har jeg nå klart det da :-)

Men dette er en genial måte å strikke saker som er to av for å få de eksakt like, slipper så mye tellinger osv. Men det er det der å holde orden på garnnøstene da det blir så mange :-)



1 kommentar:

Drevet av Blogger.