Barnehagevotter str. 1-2 år

Barnehagevotter str. 1-2 år
Så ble det barnehagevotter på mine pinner og. Disse barnehagevottene er strikket i melert sportsgarn i fargenr. 152. Et kjempegodt garn å strikke av. Du kan også bruke andre garntyper som Vestlandsgarn, Smart, Ulrika og Peer Gynt Smart (Garn som har 100m på 50g). Men strørrelsen kan variere noe i de ulike garntypene leser jeg rundt på nettet.

Barnehagevotter


Oppfkriften jeg har brukt er den jeg fikk på mitt garnskjøp i går, er omtrent den samme som denne.

Fakta om disse vottene:
Garn: Sportsgarn
Pinner: 2,5 (vragbord) og 3mm
Lengde: 19 cm
Lengd i hånden: 10,5cm
Bredde i håndflten: 7,5cm

Disse vottene kan kjøpes i min butikk :-)
Status: Solgt!  


3 kommentarer:

  1. Disse så superflotte ut da! Herlig garn i melert farge ja! - hm... så nå vil jeg lage dem også!!!.... Døgnet skulle hatt mange flere timer nå før julemessene jeg skal være med på ;) Ha ei super helg videre :)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Fargeglade barnehagevotter! De ser riktig gode ut. Jeg har også strikka slike, og det blir nok flere par.

    God søndag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine farger det ble med dette garnet.
    Klemz

    SvarSlett

Drevet av Blogger.