Pakke i posten - Se hva jeg fikk!

Pakke i posten - Se hva jeg fikk!
Stor overraskelse til meg fra Joruns Garn og Hobby.

Her om dagen da min samboer var hjemme en snartur, fant han en liten pakke til meg i postkassen. Jeg ante intet, men skjønte det var garn når jeg så hvem avsenderen var. Jeg ante heller ikka at jeg hadde blitt trukket ut som vinner på facebooksiden til Joruns Garn og Hobby.

Jeg åpnet pakken og der lå det et nøste med Paris Bommullsgarn fra Drops, takk Jorun. 

For dere som ikke har hørt om Jorun så driver hun en garnbutikk på nettet og har også utsalg i Moss. Hennes facebookside som det ligger link til over her, har ofte mange gode oppdateringer med både ideer til nye strikkerier eller heklerier. Jeg har fulgt henne siden i vinter og kan sterkt anbefale henne til alle andre.


For øvrig er vi ennå i byggefasen med plattingen vår her på Campingen og stortrives, har ikke strikket så veldig mye siden sist. Så både oppvaskkluten og strømpene jeg strikker på ligger nå bare der og roper på meg hver dag.

I går hadde vi et forferdelig regnvær her hele dagen men i dag er det lettere, vi slapp unna lyn og torden så langt - og jeg tror de neste dagene kommer til å bli strålende vær.

Lover skal komme med litt bilder av både platting, blomster og litt i forteltet etterhvert. Uff det bildet jeg la til nå her ble vist ikke helt optimalt, hadde lagt alt på et brunt saueskinn men det ble vist helt sort...

Da håper jeg alle har det bra med hverandre. :-)



1 kommentar:

  1. Gratulerer med hyggelig overraskelse :) og nyt sommeren videre!
    Sommerhilsen fra Anette

    SvarSlett

Drevet av Blogger.