Mobiletui med mariusmønster igjen

Strikket mobiletui i mariusmønser

Jeg strikker og strikker og det blir ikke annet enn mobiletuier, denne uken har jeg strikket 6 mobiletuier i ulike fargevariasjoner. Vet egentlig ikke hvilken farge som kan være min favoritt, jeg tror alle egentlig fordi de kan brukes til ulike anledninger alt etter hvilke farge en velger.

Disse er stikket i ull og fordi det er mønster blir det også nesten som dobbelt med beskyttelse for mobiltelefonen eller iPhonen. Str. 9 x 15cm så det burde passe for mange telefoner :-)

Litt om det som kommer.

Vi holder på for fullt med å ordne oss til Campinglivet og har fått oss fast plass på en flott Camping ikke så langt unna her. Der er det slik at vogna kan få stå hele året og en slipper å rive platting osv. Men siden dette er første året så er det en del ting å gjøre. Vi skal i morgen å sette opp forteltet og få inn litt møbler. Det er nesten som å flytte på en måte selv om møblene har stått i garagen i vinter. Mye å tenke på og mye som skal med - regner med å kjøre noen turer fram og tilbake.

Blir vel å strikke en del innimellom slagene, gleder meg iallefall til å få kommet i orden og alt er på plass. Da kan jeg kose meg med strikking og heklerier i hele sommer :-)

Ha en fin kveld dere, og igjen takk for alle som følger meg og mitt stikkeri.



4 kommentarer:

  1. Ja, nå kan du velge å vrake i farger på mobiletuiet ditt :) Flotte!
    Så kos det hørtes ut å få ordne vogna. Jeg gleder meg også til vognlivet vårt begynner, men vi er sånne som vil farte rundt og dra vogna med oss.
    Spent på oppdateringer av vognplassen deres kanskje? Ha det fint og kos deg med "flyttingen" :)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Du er jo reine fabrikken du.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nesten vanskelig å velge en favoritt her, men den mørkeste rosa er lekker! Lykke til med livet i vogn i sommer!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Noen oppskrift?? Trenger sårt!...

    SvarSlett

Drevet av Blogger.