Innedag med litt strikking og blogg.

I dag har vi både tåke og regnskurer som kommer - heldigvis er det vindstille og temperaturen ligger på ca 10 grader. Vi koser oss inne i forteltet med varmeviften på så vi fryser ikke.

Så langt har vi fått satt vogna på murblokker, lagt inn vann og forteltet er jo oppe med herlige store varme tepper på gulvet.

camping

Det som skal gjøres allerførst nå framover er å få flyttet trappa og satt opp litt mer rekkverk så skal vi male alt.

Vi var og gikk tur rundt her i går og jeg må bare få sagt det at denne campingplassen er helt super. Fint kuppert slik at vognene ikke ligger som sukkerbiter stablet etterhverandre. Fin badeplass, fiskeplasser, splitter nytt toalettanlegg, butikk og masse hyggelige folk. :)

strikking


Jeg har fått strikket litt, så vidt da. Fikk bestilling på ei djevellue som du kan se på bildet rosa og offwhite Alpakka fra Drops samt kluter i bommullsgarn.

Vel vel da får dere ha en fin dag. Her blir det vel strikking utover dagen og kvelden.


3 kommentarer:

  1. Så kos!!
    Lengter til vognlivet jeg også - herlig med ovn og tepper og håndarbeid og blogg og alt det andre trivelige som følger med :)

    Kos deg masse!!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Ser kjempekoselig ut. Godt å kose seg inne med strikketøyet når våren er en smule ustabil ute:)
    Koselig blogg du har, legger meg til som følger jeg;)

    SvarSlett
  3. Dette ser så koselig ut. Kan tenke meg at dere trives. Du gleder deg sikkert til sol og sommer.
    Klemz

    SvarSlett

Drevet av Blogger.