Pinne kjøp - Symphony Wood KnitPro

Måtte jo bare ha disse strikkepinnene og heklekrokene jeg også :-)

Pinne kjøp - Symphony Wood KnitPro
For en forskjell fra vanlige pinner, det er helt utrolig og at jeg ikke har knotet meg til dette tidligere er helt ubegripelig. Men nå har jeg dem og holder på med prøvestrikking av ymse ting.

Pinnnene er laget i mangefarget plywood - det vil si et salgs finer eller sammenlimt trevirke, de er helt glatte og med akkurat passe spiss :-)
Pinnene har avtagbar vaiere som lett kan byttes til lengre eller kortere alt etter hva en trenger. Veierne er også helt myke og er derfor veldig behagelige myke og de  I settet med strikkepinnene er det også stoppere som kan skrus på.
Symphony Wood pinner
Rundpinner i gavesettet med flere avtagbare myke vaiere str. 3,5-8mm,  og stoppere.
Strømpepinnene på 15 cm med str. 2-4,5mm
Heklekrokene er håndlaget med en str. i hver ende :-) str. fra 3,5-10mm

Strømpepinner og heklenåler kom i hvert sitt vakreste brokade-etui med håndlagede hornknapper.
Rundpinnene lå i et nydelig sort etui med trykk-knapp.

Så nå har jeg anskaffet meg luxuspinner  som er helt vidunderlige å strikke med.
Jeg kjøpte de her




Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.