Navnebånd i tekstil

For noen dager siden mottok jeg pakken jeg hadde bestilt med  merkelapper til tøy jeg strikker og hekler.

Navnebånd i tekstil


Helt greie merkelapper i stoff med brodert tekst og ikon. Jeg kunne velge i ulike farger både for teksten og selve lappen. Så jeg valgte en lys og en mørk bakgrunn. Greit og ha når en skal selge saker.
Mina navnband er et svensk firma hvor en kan bestille disse fra, de har også lapper for å stryke på, lapper for avaskeanvisninger samt etiketter for å laste ned din egen logo. Ønsker du lese mer om dette finner du siden her.

Greit å ha når en selger hjemlaga produkter. :-) eller for den saks skyld ha på klærne til barna slik at de er merket med navn og adr. hvis noe går tapt.

På pinnene har jeg en hals som  jeg strikker i dobbelt garn alpakka, men er stadig i tvil om jeg skal gjøre den ferdig, jeg har nå strikket opp et par nøster men jeg synes den virker så tung så jeg vurderer å rekke denne opp for n`te gang :-)

Ellers går det i hekling med lapper som kanskje blir til noe :-)
Og kluter i bommull som BLIR TIL NOE.


Kos dere så lenge.





2 kommentarer:

  1. Hei.
    Flotte navnebånd du har fått. Jeg lurer på om det kommer toll og momsavgifter i tillegg til prisen på båndene når du bestiller fra Sverige?

    Hilsen Ann Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ann Jorunn, det kan jeg sannelig ikke huske jeg bestilte to pakker, men du kan jo kanskje ringe de eller kontakte de på deres kontaktskjema, Lykke til! :-)

      Slett

Drevet av Blogger.