Ha ha når en først starter på dette så...

Fortsetter det bare....Det finnes så mange fargekombinasjoner i mitt hode nå at jeg må jo bare få noe av dette ut. Under ser dere min andre kreasjon i dette....


mariusmønstret mobiletui
Jeg som aldri har brydd meg noe særlig om å strikke disse mariusmønstrene, har nå blitt bitt av denne "basillen" for en stakket stund. Dette er nemlig mitt andre mobiletui med dette mønstret i dag.  Dette mobiletuiet har jeg stikket av litt tykkere garn enn det forrige grønne og hvite som ble lagt ut i forrige post.

Mål: 8,5 x14cm
Garn: Vestlandsgarn og Smart
Vask: Håndvask

Heklet også kant øvert på dette og satte i knapp for lukking.

Og det kommer flere av dette. :)

Holder også på med å feste tråder på noen oppvaskfiller som det kommer bilde av her når det blir dagslys nok til å ta bilder...(to morrow)

Da får alle ha en fin natt.





2 kommentarer:

  1. Ja, her går det unna ser jeg! Fint dette også! Jeg er svak for Mariusmønsteret uansett hva det brukes på.

    God natt!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, Mariusmønster går aldri av moten - helt merkelig egentlig!
    Har selv et innlegg med det mønsteret idag :D
    Ha en fortsatt flott uke.
    Klem!!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.