Dolomitostrømper + link til Gratis oppskrift

Strikka strømper

Ja jeg fortsetter garnslankingen og sannelig har en UFO og blitt borte.

Dette mønstret heter Dolomito og finnes på drops design sine sider. Jeg har endret på fargevalg, garn  og på strikking i foten. Brukte pinner nr. 3,5 og 4, med ymse garnrester. Linken til oppskriften finner du her. :-)

Dette mønstret  er et av mine favorittmønstre på strømper hos Drops Design. Sitter også og venter på noe toving som ligger i maskinen. :-)




8 kommentarer:

  1. Tror ikke hjeg har sett disse strømpene! Men de var fine! Tror jeg legger dem i køen av alt det andre jeg skal gjøre!! :-) Blir aldri tomt!!!
    Ha en fin søndagskveld og en knallfin uke!

    SvarSlett
  2. Flotte sokker til å være av restegarn :)
    Herlig fargevalg!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Lekre sokker! Fargevalget ditt er bedre enn på modellen synes jeg. Disse fikk jeg jammen lyst til å strikke.

    Ønsker deg ei ny fin uke!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  4. De ble kjempenydelige!
    Gratulerer med forsvunnet UFO. :-D

    SvarSlett
  5. Flotte lækre strømper

    SvarSlett
  6. Åh - disse var skjønne!! Deilig når en UFO er ferdig (har MANGE....)

    Takk for linken ;)

    SvarSlett
  7. Om du vil besøke min blogg, finner du den her http://www.strikking-hekling-bestilling.com/55723913

    SvarSlett

Drevet av Blogger.