Prosjekter - Sjal, Skaut og luer.....


Strikket sjal

Da var jeg igang med nytt prosjekt på sjal, denne gangen har jeg valgt en lys farge, og da ble det hvitt. Tiden får vise hva dette blir til.

Vet ikke om dere husker at jeg tidligere startet på et brunt sjal? Det er nå lagt til sides fordi jeg strikket så mye feil på det, glemte av hele midtdelingen på sjalet. Noe ble rekt opp som jeg strikker ny lue av, mens resten tror jeg har blitt et skaut. :-)

Strikket skaut
Strikket skaut


Nå skal jeg kose meg i påsken med å strikke på dette sjalet og en ny lue i brunt.

Strikke Prosjekter - Sjal, Skaut og luer.....


Jeg ønsker å si takk til dere som allerede følger meg enten gjennomm blogger eller facebook, og jeg ønsker også mine nye følgere velkommen til min blogg. :-)

Så snart det dukker opp nye følgere som legger seg til, da må jeg jo av ren nyskjerrighet inn til deres blogg også. Spennende!

Ønsker dere alle en fin palmehelg.





2 kommentarer:

  1. Det må jeg si! Smart med skaut. Lekkert ble det!
    Det hvite sjalet ser jo kjempefint ut! Spent på lua di også.
    Jeg ble ferdig med en korterma jakke i dag, og nå lurer jeg på om jeg skal strikke et enkelt babyteppe.

    Ønsker deg ei fin palmehelg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Det hvite alpakkagarnet du strikker sjal av er et veldig godt garn! Jeg har brukt det i noen av de siste luene.
    Så dumt å strikke feil på det brune sjalet, men for en strålende idè å lage skaut da!!! Ble råtøft!!
    Ha fine dager fremover :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.