Ny Kari Traalue ferdig



Kari Traa Lue

Denne Kari Traalua ble ferdig i løpet av natten. På denne lua har jeg brukt et garn jeg aldri har strikket med tidligere, Shirdar Denim Chunky står det på etiketten, ganske mykt og lett å strikke med. For dere som er interessert er garnet en blanding av 60Akryl, 25% Bommull og 15% Ull. Jeg har et nøste til og da skal jeg prøve på noe som er strikket i rettstrikking med dette for å se på effekten jeg får da. Garnet skal jo etterligne Denim så jeg får finne på noe lurt å strikke av det som er igjen ca 100 gr.

Kari Traalue

Jeg synes denne Kari Traa luen ble enkel og grei, det er jo så morsomt å strikke disse luene og så gikk det jo ganske så radig med dette garnet.


Mål: 50-55 cm.
Mønster: Hos Nikostrikk
Pinne: 6 mm
Garn: Shirdar Denim Chunky
Vask: 40 grader og kan vaskes i maskin

Må se og få meg en ny prøvedukke, denne som er på bildet er grei men den har så lite hode og da blir det litt feil i forhold til å vise størrelsene. men den satt som et skudd på mitt hode.

Men nå er det ut i solen igjen :-) Ha en fin dag da!


4 kommentarer:

  1. Så flotte farger på lua, og det garnet ser utrolig godt ut, selv om jeg ikke kjenner noe til det :)
    Kom på nå at jeg har noe tykt garn liggende som jeg kan prøve å lage ei slik lue av ;))))

    Ha en flott 1.påskedag!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Så flott denne lua ble. Fine farger.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Kjempe flott lue!
    Ser at mange lager disse luene, og skulle
    ønske at eg også kunne lage slike.
    Men holder meg til hekling eg ;)
    Ønsker deg en fin kveld videre..

    SvarSlett
  4. Herlig lue :) Jeg har også en del liggende som bare må monteres ;)

    Så mye flott du har tryllet fram den siste månenden!

    Nå er jeg tilbake i bloggeland igjen - tusen takk for kommentarer hos meg :) :)

    Klem nordfra

    SvarSlett

Drevet av Blogger.