Fargedillemma til Kari Traa luen?

Holder på i full fart me dei Kariaa lue som jeg har startet med å strikke i hvitt som hovedfarge. Når de kommer til stripene så hadde jeg jo kke så veldig mange farger å velge i nå - så det er de som finnes på tildet her under.

Kariaa lue


Tror jeg nesten må prøve på disse vårfargene, detkan j bli fint da , jeg har ingen anelsert og spør derfor dere om hva dere mener jeg burde velge. Dere trenger ikke ta utgangspunkt i de fargene jeg har på bildet.
Men enkelt og greit - Hvilke farger ville du valgt? Lua ska jo trossalt brukes i skibakken og de mener jeg det fint med litt farger som lyser opp i et solbrunt fjes.

Men nå sier jeg takk for meg i natt og vi blogges vel i morgen og - sov søtt <3



2 kommentarer:

  1. Bruk disse fargene! Det kommer til å bli kjempefint!

    Lykke til!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Likte godt fargene du har på bildet, herlige å vårlige :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.