Babysokker - Gult er kult

strikket babybooties
Her har jeg strikket et par babybooties som selvfølgelig har fargen gul siden det er påske snart :-). Jeg har brutt gulfargen med en brunaktig farge til såler, heklede pyntehjerter og dusker. Oppskriften er en del av min egen som jeg har på babyuggsene (de grå), resten er improvisert etterhvert som jeg har strikket.

Dette skal være mitt bidrag til marsutfordringen hos  Pinnekroken, Temaet denne gangen er "Gult er kult". Selve utfordringen for mars ligger her

Vel da er det bare å få sendt inn dette da, tar DU denne utfordringen?




4 kommentarer:

  1. Kjempesøte babysokker! Lekkert med pynt på. Lykke til med utfordringen!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Kjempe søte babybooties, lykke til med utfordringen :-)

    SvarSlett
  3. Søte!

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring: Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Drevet av Blogger.