Tovede VinVesker

Siste oppdateringer i serien "Tovede "Vinflaske Vesker"

Tovede VinVesker


Tror jeg har fått helt dilla på dette med å strikke vinflaskevesker. Nå har jeg pyntet litt på de jeg la ut sist. Her er det også strikket et par til, dette er virkelig gøy! Det fineste med dette er at nå kan jeg gjenspeile mine egne tanker som jeg har akkurat når jeg lager de, og alle blir helt forskjellige.



Tova Vinflaskeveske med perledekor
Vinflaskeveske med perledekor
En hvit tova vinveske med perledekor
En hvit med perledekor
Enkelt og greit med litt retro tova vinveske
Enkelt og greit med litt retro
Sprudlende tova vinveske med det hvite hjertet.
Sprudlende med det hvite hjertet.

Vinvesker er vel den perfekte gave til dem som "har alt". Skal du gi en flaske vin bort er dette en flott måte å gjøre den personlig på.

Selger vinvesken butikk!

Ønsker du kanske en annen farge eller et annet design kan du sende meg en kommentar her, så blir vi vel enige :-)

Jeg er åpen for det meste, for dette er moro!

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.