Stripete votter med sort hjerte

De siste dagene har det gått i striper og hjerter på min pinner. Jeg måtte bare prøve på mønsteret "Hjerter i striper".

Jeg valgte å strikke i sort med et melert garn til striper. Strikket først en vott ferdig med hjertet etter mønstret men det synes jeg at hjertet kom så dårlig fram, så jeg valgte å strikke hjertet helt sort.

Strikka Votter

Vel etter min vurdering så var det bare å rekke opp den ene votten og strikke på nytt. Litt morsomme votter å strikke.

Restultat:
Stripete votter med sort hjerte
Votter med fylt hjerte

Strikket votter
Votter med skileøkning på tommel

Tommelen var grei, men siden jeg er vant til å strikke selbuvotter var jeg jo litt vant med denne typen kile tommel.
Ferdige Strikket votter
Ferdige stripete votter




Ideen fikk jeg gjennom mitt hobbyrom
Mønstret på vottene kan du finne her

Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. De ble råhgerlige! Litt artig - det ser ut som at jeg holder på å strikke et annet stripete votter i nøyaktig samme farvene som du har strikket disse :) :)

    Klem nordfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det - det var nok du som inpirerte meg til å strikke striper :-) Klemmer tilbake.

      Slett

Drevet av Blogger.