Strikke Mappen min

Når jeg likevel sitter her og ikke kan strikke noe særlig så kom jeg på at jeg skulle vise dere min strikkemappe.

Tips: En flott måte å holde styr på utstyret sitt 

Denne ideen fikk jeg en gang i fjor en eller annen gang av en annen blogger som jeg ikke husker nå.

strikkemappe fra biltema

Denne mappen er genial for strikkeutstyret mitt! Med så mange rom til både strømpepinner, rundpinner, heklekroker, saks og resten av det jeg trenger til min strikking er den blitt uunnværlig for meg. Kan ta den med hvor som helst, og jeg vet hvor jeg har alt til enhver tid.

strikkemappe
Her er den brettet helt ut

strikkemappe lett å ta med
Lagt sammen og kan lett fraktes på

Vesken kan kjøpes på biltema og er opprinnelig en verktøyveske og koster i skrivende stund kun 129,-


3 kommentarer:

  1. De er virkelig fine de der. Har selv en mindre modell til strikkepinnene.

    SvarSlett
  2. Det var dama si med orden i strikkesakene sine :O)
    ser veldig kjekt ut, sånn inspirasjon trenger man også....
    Nina :O)

    SvarSlett
  3. Genialt. :-)
    Selv har jeg strikkepinnene mine i en gavekasse til vin, en sånn trekiste. Passelig lang til de fleste pinner... Litt snål å ta med på tur kanskje... ;-)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.