Rosa strikk og bare sykdommer..

Sikking på pinnene akkurat nå

Nå for tiden går det litt tregt med strikkingen, jeg har fått til mønstret jeg skrev om her tidligere på et vis. I møstret sto det at det skulle strikkes mønster på hver omgang. Etter utallige timer med å forsøke å få dette til, gjorde jeg det litt annerledes enn det som var oppgitt i mønstret, så nå blir det vel endelig snart rosa sokker på meg :-)

Jeg sliter ennå med ryggen og får så vidt kledd på meg klær om dagene. Helt utrolig hvor lenge ondet satt i denne gangen - mandag blir det vel 14 dager siden det hele startet. Håper det vil lugne seg ned snart.
Ikke bare det men nå ligger samboer på sykehuset med dobbeltsidig lungebetennelse i full feber - stakkars. Jeg har ikke kommet meg på besøk dit engang pga ryggen. Det er noe som sier at en plage kommer sjeldent alene og nå tror jeg faktisk på at det er sant. Får bare håpe at det ikke dukker opp flere ting nå.

Håper du har en fin helg, klem!

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.