Nye tøfler til far!

Etter min forrigie fiasko med å tove russestrømper, har jeg nå prøvd på nytt igjen.

Jeg tenkte at jeg kunne ikke gi meg og har  bl.a brukt helgen til å forsøke meg på ny toving. Strikket et par tøfler som er strikket i rester av fritidsgarn, på pinner nr. 5,5. Strikkingen gikk da greit og det tror jeg faktisk tovingen gikk også, vet ikke riktig ennå.Tøflene er ikke helt tørre men de står på trøking og virker som de er passe store.

Tova tøfler
Ha ha litt fargesprakende men men - rester er da rester, og mottakeren har godtatt de. Luggene er jo laget for å holde varmen ikke spasere med på promenadegaten akkurat. :-)

Denne gangen så tok jeg det helt forsiktig når jeg skulle tove. Tovet de to ganger, uten grønnsåpe, 30 grader og uten sentrifuge.

Jeg takker og er virkelig glad for de flotte og lærerike kommentarene jeg fikk sist.
Ha en fin kveld dere.....

1 kommentar:

Drevet av Blogger.