God søndag fra strikkemaske

I går strikket jeg meg nytt pannebånd av noen rester jeg hadde liggende. Det ble rødt og hvitt med et tappert forsøk på å få laget en twitter-bird på det med adressen til min twitterkonto hihi.

Tenkte det kan være greit å ha med seg strikkemaske på skitur framover.

pannebånd

pannebånd

Strikket pannebånd


Ellers har jeg måtte ta det litt med ro ang. strikkingen de siste dagene pga armene mine, men har funnet massevis av inspirasjon og nye bloggere :-)

En fin søndag ønskes til deg som leser dette!



4 kommentarer:

  1. Så stilig! Morsomt panneband :) Ta vare på armene dine, så du kan trylle fram nydelige produkter av garn framover :)

    Søndagsklem, Lene Sofie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Ja må ta vare på armene. Tenker på denne bloggen og tror jeg må endre designet på den igjen, kanskje jeg kan gjøre det mens jeg sparer mine armer :-)

      Slett
  2. Så morsomt! Takk for tipset! Og stell pent med armene dine!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Artig med slike pannebånd:)
    Håper dine strikkearmer blir gode!
    Nyt februar videre, klem;)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.