"En drøm av noen pulsvarmere"

Strikka pulsvarmere i alpakka

Strikket i den nydeligste alpakka i sort og Grå

"Har du leddgikt, reumatisme eller fryser hele tiden? Da er alpakka virkelig et funn. Mange har opplevd at puls- eller leggvarmere av alpakka har en helende effekt, og gjør godt for vonde ledd. "

Alpakka er KLØFRI og Varmer tilleg godt


Nå har jeg strikket et par sorte pulsvarmere til, og denne gangen fikk jeg til kanten nederst.

vel vel det var dagens skryt og reklame

Jeg har tatt bilder av de grå som jeg strikket sist, og da diktet jeg bare opp noen heklerier nederst mot fingrene. Synes selv den kanten til avslutning var finere enn den som jeg strikken nå på de sorte. Tror nok at skal jeg lage flere så velger jeg nok slik de grå er.

Eller, hva synes du?

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.