Blånisseluen ferdig tovet

Blånisseluen ferdig tovet
I går fikk jeg endelig den tredje blånisseluen ferdig så nå har har tre stykker i ulike størrelser. Holder på for fullt nå før torgsalget skal starte - hadde jeg bare hatt åtte hender skulle jeg vært glad. Men det har jeg ikke og må bare nøye meg med at jeg har to hender - de er gode nok å ha de da..


Men etter å ha strikket disse tre blånisseluene (på bildet over) så tar jeg en liten pause, nå tenkte jeg at jeg skulle forsøke meg på noen tøfler som også skal toves i en helt annen farge. Får se om jeg skjønner noe av oppskriften da, skal legge ut bilde uansett om de blir vellykket eller ikke (man lærer så lenge en lever heter det). Disse er limegrønne og jeg tenkte jeg kanskje kunne pyntet de med en liten heklerose eller noe lignende.


Strikker du noe spesielt til jul?

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.