Blå lue med oppskrift

Enkel Blå lue som ikke er så tykk som den forrige jeg strikket.Oppskriften har blitt til etterhvert som jeg strikket.
Strikkeoppskrift på lue

Bruk garn som passer til pinner nr. 4
Jeg la opp 84m på pinne nr 4
og strikket vrangbord 1r, 1vr i 5cm.

Deretter så lang du ønsker den før du begynner avfelling.

Felling:
1 omgang 2 r 2 rsm. 4 omganger uten felling.
1 omgang 2 r 2rsm. 4 omganger uten felling.
1 omgang med 2 rsm. 3 omganger uten felling.
1 omgang 2rsm.

Trekk tråden gjennom resten

Om du ønsker det kan du laste ned oppskriften download now og lagre den.

strikket lue

Bruker du oppskriften blir jeg glad om du linker tilbake hit.


1 kommentar:

  1. Så fin lue! Og takk for at du deler oppskrift :)

    Når jeg har fått ferdig mine MANGE prosjekter, må jeg prøve meg på denne - og selvfølgelig linke tilbake hit :) :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett

Drevet av Blogger.